Yhtiökokous

Keskinäinen Kiinteistöosakeyhtiö Luodon Siirtolapuutarhan varsinainen yhtiökokous pidetään

sunnuntaina 5.5.2024 alkaen klo 14 Kerhomajalla, Iiristie 6, Pori.

Esityslista:

1. Kokouksen avaus
  2. Kokouksen järjestäytyminen. Valitaan kokoukselle puheenjohtaja, sihteeri, pöytäkirjantarkastajat ja ääntenlaskijat.
  3. Osallistujien ja äänioikeuden vahvistaminen
  4. Kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
  5. Työjärjestyksen hyväksyminen
  6. Tilinpäätös 2023 ja tilintarkastuskertomus. Esitetään tuloslaskelma, tase ja toimintakertomus toimikaudelta 1.1. – 31.12.2023 sekä tilintarkastajan antama lausunto.
  7. Tilinpäätöksen vahvistaminen ja vastuuvapaudesta päättäminen
  8. Selvitys alueen kunnossapito- ja muutostöiden tarpeesta. Hallitus esittää vesiputkiston muutostöiden tilannekatsauksen.
  9. Talousarvio 2024. Käsitellään hallituksen laatima esitys talousarviosta, päätetään hoito- ja rahoitusvastikkeesta sekä muista maksuista ja palkkioista.
  10. Valitaan hallituksen puheenjohtaja.
  11. Valitaan hallituksen jäsenet (3 hlöä).
  12. Tilintarkastajien valinta. Ylimääräisessä yhtiökokouksessa 17.3.2024 valittiin tilintarkastajat.
  13. Kokouksen päättäminen

Kahvitarjoilu alkaa klo 12.30. Klo 12.45-13.45 pidetään hallitusten (ry ja oy) kyselytunti, jolloin kaikilla osallistujilla on mahdollisuus tehdä kysymyksiä hallituksille. Kyselytunti on avoin tilaisuus kaikille.

Varsinaiseen yhtiökokoukseen kaikki osakkaat toivotetaan lämpimästi tervetulleiksi!

Ylimääräinen yhtiökokous

Keskinäinen Kiinteistöosakeyhtiö Luodon Siirtolapuutarha (oy):n ylimääräinen yhtiökokous pidettiin 17.3.2024 Kerhomajalla. Kokouksen aiheena oli uuden tilintarkastajan ja varatilintarkastajan valinnat, koska 2023 yhtiökokouksessa tehtävään valitut henkilöt olivat estyneet tehtävästä. Hallituksen esittämät henkilöt uusiksi tilintarkastajiksi hyväksyttiin äänestyksettä.

Osakkaiden lainaosuus

Lainakorot ovat selvästi nousseet, joten jos haluat maksaa pois oman lainaosuutesi, ole yhteydessä KKOY:n hallitukseen. Voit myös lähettää asiasta sähköpostia osoitteeseen luodon.siirtolapuutarha@gmail.com.

Osakaskohtaisen lainaosuuden seuraava kuoletusmahdollisuus on kesäkuussa 2024.

Arkisto

Yhtiökokous 2023 ja hallituksen järjestäytymiskokous

KKOY:n yhtiökokous pidettiin sunnuntaina 12.3.2023. Kokouksessa vahvistettiin hallituksen esittämä tuloslaskelma, tase ja toimintakertomus. Tilintarkastuskertomus luettiin ja talousarvio vuodelle 2023 hyväksyttiin.

Yhtiön puheenjohtajaksi valittiin Karri Etelä ja hallitukseen Minna Renholm, Hannu Lähteenmäki sekä Vesa Saivo.

KKOY:n hallituksen järjestäytymiskokouksessa 19.4. valittiin Minna Renholm varapuheenjohtajaksi ja Vesa Saivo rahastonhoitajaksi. Sihteeritehtävä on kiertävä hallitusjäsenten kesken. Lisäksi hallitus kutsui ulkopuoleltaan Jaana Sävelen assistentiksi hoitamaan osakaslaskutusta, -rekisteriä ja viestintää.

KKOY lyhyesti

Keskinäinen Kiinteistöosakeyhtiö Luodon Siirtolapuutarha, KKOY, omistaa siirtolapuutarhatontin Porin kaupungin Hevosluodossa (59. kortteli 1, tontti 1. Kiinteistötunnus 609-59-1-1 ). Tontin pinta-ala on 56.411m2 ja tontin osoite Hevosluodontie Pori.

KKOY:n omistamalla alueella sijaitsevat siirtolapuutarhapalstat.

KKOY:lla on vuokra-alue määräalasta Porin kaupungissa sijaitsevasta tilasta Pori I 609-403-1-18. Määräala koostuu yhdeksästä eri lohkosta ja niiden yhteispinta-ala on 9279 m2.

Yhtiön toiminimi on Keskinäinen Kiinteistöosakeyhtiö Luodon Siirtolapuutarha ja kotipaikka Pori. Yhtiömuoto on osakeyhtiö.

Osakeyhtiön Y-tunnus on 2852605-5

Lisätietoja sähköpostitse: luodon.siirtolapuutarha@gmail.com, katso muut yhteystiedot välilehdeltä "Yhteystiedot".